Bringing GLAMOUR into your daily life!

SHOPPING

Veel gestelde vragen

Op deze pagina vind je een lijst met de veelgestelde vragen en de daarbij behorende antwoorden. Klik op de vraag om het antwoord te zien. Staat je vraag er niet tussen of is het antwoord niet duidelijk, neem dan contact op met Glamour's webredactie: online@glamour.nl

Glamour gaat terug naar 11 edities per jaar. Ik heb een jaarabonnement en/of ik heb mijn abonnement verlengd met 12 edities. Ontvang ik deze nu nog wel?

Ja, je abonnement wordt automatisch verlengd met 1 editie. Je ontvangt nog steeds 12 edities van Glamour.

Hebben jullie op dit moment vacatures? En kan ik een open sollicitatie sturen?

Als we vacatures hebben, dan publiceren we die op deze pagina.

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Stuur een e-mail naar de klantenservice met daarin de volgende gegevens:

  • Naam
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer
  • Oude adres
  • Nieuw adres
  • Per wanneer je Glamour op het nieuwe adres wilt ontvangen

Ik heb een abonnement, maar dat wil ik beëindigen. Waar kan dat?

Neem contact op met onze abonnementenservice. Je kunt mailen, bellen of schrijven. Binnen 14 dagen ontvang je een bevestiging van het opzeggen, hierin staat welk nummer je als laatst zal ontvangen.

Ik heb een technisch probleem op deze website. Kunnen jullie me helpen?

Voor (technische) vragen, opmerkingen, suggesties of ben je op de website iets tegengekomen wat het niet doet? Laat het ons dan weten via online@glamour.nl

Ik heb het nummer van deze maand niet ontvangen. Of ik heb een beschadigd exemplaar ontvangen. Waar kan ik dit melden?

Je kunt je klacht doorgeven aan de klantenservice. Het nummer wordt dan binnen 3-5 werkdagen nageleverd of opnieuw verstuurd.

Ik heb meegedaan aan een winactie. Hoe weet ik of ik gewonnen heb?

Prijswinnaars krijgen van ons persoonlijk bericht. Geen bericht? Helaas, volgende keer beter.

Ik lees tijdschriften graag op een tablet. Verschijnt Glamour ook digitaal?

Je kunt Glamour ook op je tablet lezen. Klik hier voor de mogelijkheden.

Ik wil graag contact opnemen met de redactie. Hoe bereik ik jullie?

Heb je een vraag, klacht of opmerking over een artikel in het magazine of op de site? Of wil je ons een persbericht of tip sturen? Mail: online@glamour.nl

We hebben ook een analoge brievenbus: 
Zuidpark
Spaklerweg 52
1114 AE Amsterdam

Ik wil graag een abonnement afsluiten, waar kan ik dat doen?

Als je een abonnement wilt of iemand anders een abonnement cadeau wilt doen, ga dan naar onze abonnementenpagina. Daar vind je altijd de actuele aanbiedingen.

Ik wil iemand een abonnement cadeau doen. Moet diegene dat abonnement zelf opzeggen?

Nee, dat is niet nodig. Een cadeau-abonnement loopt automatisch af na de abonnementsperiode.

Ik wil mij graag in- of uitschrijven voor jullie nieuwsbrief. Waar kan ik dat doen?

Inschrijven en afmelden kan via deze pagina.

Ik woon in het buitenland. Kan ik me dan ook abonneren op Glamour?

Wil je een abonnement bestellen vanuit het buitenland (geen Nederland of België)? Neem dan contact op met de klantenservice.

Is de redactie van Glamour ook actief op Twitter, Facebook, Pinterest en Instagram?

Op Twitter zijn we te volgen via @glamourNL, op Facebook hebben we een eigen pagina, je vindt ons ook op Pinterest én volgt ons achter de schermen op Instagram.

Stopt mijn abonnement automatisch?

Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle abonnementen die je afsluit tot wederopzegging en worden automatisch verlengd. Cadeau-abonnementen stoppen altijd automatisch.

Waar kan ik de voorwaarden van deze website of mijn abonnement inzien?

Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?

Je vindt het abonnementsnummer op de acceptgiro of op de adresdrager van het magazine.

Waar kan ik oude edities van Glamour nabestellen?

Oude edities van Glamour kun je bemachtigen door een mail met je adresgegevens naar de redactie te sturen: online@glamour.nl.

Wanneer kan ik mijn welkomstgeschenk verwachten?

Het welkomstgeschenk wordt drie weken na betaling bezorgd. Een welkomstgeschenk is leverbaar zolang de voorraad strekt. Mocht het zo zijn dat het welkomstgeschenk van je keuze niet meer leverbaar is, word je daar zo spoedig mogelijk van op de hoogte gesteld. Je kunt dan een ander welkomstgeschenk uitkiezen. Welkomstgeschenken en kortingen worden eenmalig bij het afsluiten van een abonnement gegeven.

Wanneer krijg ik een acceptgiro thuis als ik een abonnement heb genomen?

De acceptgirokaart wordt als adresdrager bij het eerste tijdschrift meegestuurd.

Wat zijn de contactgegevens van jullie abonnementenservice?

Neem contact op met onze abonnementenservice. Je kunt mailen, bellen of schrijven.

TOP
Menu
Ads for you!

Hi you!

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op Glamour.
Dit vinden wij jammer, want daardoor missen we inkomsten die we hard nodig hebben om jou
de meest awesome content te bieden? Merk dan onze site als 'veilig' aan en volg deze instructies.

Thanks a million!

Sluiten