Vijftien minuten van je tijd, drie dagen in de week, dat is niet veel. Toch kun je volgens trainer Dolvett Quince een mooi resultaat boeken, als je deze tijd investeert in zijn 30-1 work-out. Zo werkt het.

Met deze work-out van 15 minuten ben je in drie weken fitter en strakker


Vijftien minuten van je tijd, drie dagen in de week, dat is niet veel. Toch kun je volgens trainer Dolvett Quince een mooi resultaat boeken, als je deze korte tijd investeert in zijn 30-1 work-out.

The Biggest Loser
De Amerikaan Quince is trainer bij het tv-programma The Biggest Loser. Hij weet dus hoe je mensen fitter en strakker krijgt, helemaal als je van ver moet komen. De methode werkt als volgt. Quince's workout van 15 minuten bestaat uit 5 verschillende oefeningen. Deze oefeningen kun je thuis doen en je hebt er niets extra's voor nodig, alleen een stoel of traptrede.

5 oefeningen
Een oefening doe je 30 keer, daarna rust je 1 minuut uit en ga je door naar de volgende oefening. De volgende oefening doe je ook 30 keer en je wacht weer een minuut. En zo werk je de vijf oefeningen af. 

Burpee
Geen idee wat bijvoorbeeld een burpee is? Bekijk dan de video's hieronder waarin de vijf verschillende oefeningen worden uitgelegd. Zó, kleren uit, sportbroek aan en gaan; dartel jij over twee maanden vrolijk en fit rond in je kerst-pakkie. Want dat is wat Quince met zijn methode beloofd: na drie weken voel je al resultaat. 

Menu
Ads for you!

Hi you!

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op Glamour.
Dit vinden wij jammer, want daardoor missen we inkomsten die we hard nodig hebben om jou
de meest awesome content te bieden? Merk dan onze site als 'veilig' aan en volg deze instructies.

Thanks a million!

Sluiten