NA-KD komt met een eigen make-up lijn

Naast mode focust het merk zich nu ook op beauty

NKD/BTY
Jacob Zingaropoli

NA-KD staat bekend om haar invloed binnen de mode industrie, onder andere door succesvolle collectie samenwerkingen met bekende influencers (zoals de nieuwe NA-KD collectie van Monica Geuze). Hoog tijd om ook de beautywereld te veroveren, moet het populaire merk gedacht hebben. NA-KD komt nu met een 9-delige make-up collectie.

De make-up collectie NKD/BTY

De collectie bevat: wenkbrauwpotloden en -gel, oogschaduw, lipgloss, eyeliner, bronzer, lippenstift en -potloden. Oftewel: de basis voor jouw make-up collectie. Alle producten zijn gehuld in minimalistische verpakkingen, zonder al te veel poespas.

"De collectie beaamt dat er geen imperfecties bestaan, maar wél mogelijkheden om je deze eigenheid te vieren. Make-up is een manier om je uit te drukken, zonder je natuurlijke schoonheid te verhullen," vertelt brand director Natasha Billing. Het doel van de collectie is dat gebruikers zich goed voelen en hun sterke punten in de schijnwerpers zetten. Iets waar wij het volledig mee eens zijn.

De make-up lijn van NA-KD

De make-up collectie bestaat uit verschillende make-up producten met de focus op mooie, basic tinten met hier en daar wat extra. Ga deze feestdagen voor een bold lip in het kerstrood met daarbij een eyeliner lookje. Geen zin om all-out te gaan deze feestdagen? Er is genoeg keuze in nude tinten waar je ook na de feestdagen dagelijks plezier van gaat hebben. De prijzen variëren vanaf € 12 tot € 39. Zeer budget-vriendelijk en dus ook leuk om cadeau te geven. Je kunt de nieuwe NKD/BTY collectie hier shoppen.

This content is created and maintained by a third party, and imported onto this page to help users provide their email addresses. You may be able to find more information about this and similar content at piano.io
Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Make-up