Toen Rihanna in 2017 Fenty Beauty lanceerde, zorgde dit voor een revolutie in de beauty-industrie op basis van één enkel uitgangspunt: geef de mensen – álle mensen – producten die voor hen werken. Rihanna lanceerde destijds maar liefst veertig foundationkleuren (toegegeven: merken als MAC Cosmetics, Lancôme en Estée Lauder hadden ook al een uitgebreidere shade range), maar de beauty-industrie werd opnieuw wakker geschud.
En nu inclusiviteit eindelijk de norm is, heeft de zangeres haar zinnen gezet op een andere tak binnen de beauty-industrie: skincare. Dat liet ze eerder weten in een interview met de Britse Vogue. Rihanna geeft ons nu met Fenty Skin allemaal iets om naar uit te kijken. Zéker nu ze de launch date bekend heeft gemaakt.
Rihanna’s skincarelijn Fenty Skin
Begin 2019 werd al gefluisterd dat Rihanna een skincarelijn zou lanceren en in maart van datzelfde jaar vroeg ze een trademark aan voor Fenty Skin. Verder repte ze er met geen woord over. Tot nu! “Fenty Skin wordt 31 juli exclusief gelanceerd op fentyskin.com !!,” leest het bijschrift op Fenty Skin's Instagramaccount.
- Tekst gaat verder onder post -
Het bijschrift gaf verder geen enkele aanwijzing over wat we kunnen verwachten (zijn het vochtinbrengende crèmes voor vrouwen van kleur? Komt ze met dé oplossing tegen hyperpigmentatie of de eerste tekenen van huidveroudering? The fans want to know!). Voor enkele producten werd wel specifiek een trademark aangevraagd in september, namelijk voor: ‘Buff Ryder’, ‘Instant Reset’, ‘Fat Water’, ’Flash Nap’ en ’Hydra Vizor’ – wij zijn in ieder geval erg benieuwd!