Bringing GLAMOUR into your daily life!

Veel gestelde vragen

Op deze pagina vind je een lijst met de veelgestelde vragen en de daarbij behorende antwoorden. Klik op de vraag om het antwoord te zien. Staat je vraag er niet tussen of is het antwoord niet duidelijk, neem dan contact op met Glamour's webredactie: online@glamour.nl

Service

Glamour gaat terug naar 11 edities per jaar. Ik heb een jaarabonnement en/of ik heb mijn abonnement verlengd met 12 edities. Ontvang ik deze nu nog wel?

Ja, je abonnement wordt automatisch verlengd met 1 editie. Je ontvangt nog steeds 12 edities van Glamour.

Hebben jullie op dit moment vacatures? En kan ik een open sollicitatie sturen?

Als we vacatures hebben, dan publiceren we die op deze pagina.

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Stuur een e-mail naar de klantenservice met daarin de volgende gegevens:

  • Naam
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer
  • Oude adres
  • Nieuw adres
  • Per wanneer je Glamour op het nieuwe adres wilt ontvangen

Ik heb een abonnement, maar dat wil ik beëindigen. Waar kan dat?

Neem contact op met onze abonnementenservice. Je kunt mailen, bellen of schrijven. Binnen 14 dagen ontvang je een bevestiging van het opzeggen, hierin staat welk nummer je als laatst zal ontvangen.

Ik heb een technisch probleem op deze website. Kunnen jullie me helpen?

Voor (technische) vragen, opmerkingen, suggesties of ben je op de website iets tegengekomen wat het niet doet? Laat het ons dan weten via online@glamour.nl

Ik heb het nummer van deze maand niet ontvangen. Of ik heb een beschadigd exemplaar ontvangen. Waar kan ik dit melden?

Je kunt je klacht doorgeven aan de klantenservice. Het nummer wordt dan binnen 3-5 werkdagen nageleverd of opnieuw verstuurd.

Ik heb meegedaan aan een winactie. Hoe weet ik of ik gewonnen heb?

Prijswinnaars krijgen van ons persoonlijk bericht. Geen bericht? Helaas, volgende keer beter.

Ik lees tijdschriften graag op een tablet. Verschijnt Glamour ook digitaal?

Je kunt Glamour ook op je tablet lezen. Klik hier voor de mogelijkheden.

Ik wil graag contact opnemen met de redactie. Hoe bereik ik jullie?

Heb je een vraag, klacht of opmerking over een artikel in het magazine of op de site? Of wil je ons een persbericht of tip sturen? Mail: online@glamour.nl

We hebben ook een analoge brievenbus: 
Zuidpark
Spaklerweg 52
1114 AE Amsterdam

Ik wil graag een abonnement afsluiten, waar kan ik dat doen?

Als je een abonnement wilt of iemand anders een abonnement cadeau wilt doen, ga dan naar onze abonnementenpagina. Daar vind je altijd de actuele aanbiedingen.

Ik wil iemand een abonnement cadeau doen. Moet diegene dat abonnement zelf opzeggen?

Nee, dat is niet nodig. Een cadeau-abonnement loopt automatisch af na de abonnementsperiode.

Ik wil mij graag in- of uitschrijven voor jullie nieuwsbrief. Waar kan ik dat doen?

Inschrijven en afmelden kan via deze pagina.

Ik woon in het buitenland. Kan ik me dan ook abonneren op Glamour?

Wil je een abonnement bestellen vanuit het buitenland (geen Nederland of België)? Neem dan contact op met de klantenservice.

Is de redactie van Glamour ook actief op Twitter, Facebook, Pinterest en Instagram?

Op Twitter zijn we te volgen via @glamourNL, op Facebook hebben we een eigen pagina, je vindt ons ook op Pinterest én volgt ons achter de schermen op Instagram.

Stopt mijn abonnement automatisch?

Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle abonnementen die je afsluit tot wederopzegging en worden automatisch verlengd. Cadeau-abonnementen stoppen altijd automatisch. Je kunt opzeggen per post, e-mail of telefoon. Let op: u mag nooit uw betaalde abonnementsgeld storneren. Dit is geen geldige opzegging. Om op te zeggen dient u altijd contact op te nemen met onze klantenservice

Waar kan ik de voorwaarden van deze website of mijn abonnement inzien?

Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?

Je vindt het abonnementsnummer op de acceptgiro of op de adresdrager van het magazine.

Waar kan ik oude edities van Glamour nabestellen?

Oude edities van Glamour kun je bemachtigen door een mail met je adresgegevens naar de redactie te sturen: online@glamour.nl.

Wanneer kan ik mijn welkomstgeschenk verwachten?

Het welkomstgeschenk wordt drie weken na betaling bezorgd. Een welkomstgeschenk is leverbaar zolang de voorraad strekt. Mocht het zo zijn dat het welkomstgeschenk van je keuze niet meer leverbaar is, word je daar zo spoedig mogelijk van op de hoogte gesteld. Je kunt dan een ander welkomstgeschenk uitkiezen. Welkomstgeschenken en kortingen worden eenmalig bij het afsluiten van een abonnement gegeven.

Wanneer krijg ik een acceptgiro thuis als ik een abonnement heb genomen?

De acceptgirokaart wordt als adresdrager bij het eerste tijdschrift meegestuurd.

Wat zijn de contactgegevens van jullie abonnementenservice?

Neem contact op met onze abonnementenservice. Je kunt mailen, bellen of schrijven.


Digitaal lezen

Hoe download ik een digitale editie van Glamour?

1. Zoek in de app store op je iPhone of iPad naar Glamour en selecteer het magazine. Of start de app Kiosk, tap op 'winkel' en blader door alle tijdschriften en kranten die digitaal verschijnen.

2. Koop een losse editie door erop te tappen, of neem een abonnement om ook toekomstige edities te kunnen downloaden. Ben je al abonnee? Registreer je dan om gratis edities te kunnen downloaden.

Hoe vind ik al mijn edities terug die ik heb gekocht via mijn iPad?

Vanwege het feit dat wij geen digitale abonnementen meer hebben hoeft je geen gegevens van ITunes meer in te vullen. Wanneer je ingelogd bent in de app klik je op de knop  "Herstel Aankopen". 

Wat zit er bij de gratis app van Glamour wanneer ik deze download?

De app geeft je de mogelijkheid om elke maand de nieuwste editie van Glamour te downloaden. Ook is het een archief: bewaar zo veel edities als je wilt. Heb je een abonnement op het papieren magazine? Dan kun je ook oude edities downloaden. Hierin kun je teruglezen tot de eerste editie van 2015. 

Heeft de digitale versie van Glamour alles wat het printmagazine ook heeft?

Op papiergeknisper en nietjes na, is de digitale versie vooralsnog identiek aan de papieren versie. Echter, steeds vaker zullen we leuke extra content toevoegen aan de digitale versies, zoals filmpjes, extra informatie en fotoseries.

Ik probeer een editie te downloaden, maar het lukt niet of hij blijft hangen. Wat kan ik doen?

- Om een magazine te downloaden is verbinding met internet nodig.
- Sluit de app niet af tijdens het downloaden.
- Soms stopt het downloaden als een iPad of iPhone na een tijdje automatisch op de vergrendelde stand wordt
gezet. Die instelling is te wijzigen op de iPad of iPhone zelf, onder 'instellingen', onder het kopje
'algemeen' en dan 'automatisch slot'.
- Pas als de coverafbeelding oplicht, is de editie gedownload. Dit neemt een paar minuten in beslag.
- Als het met bovenstaande oplossingen nog niet lukt, kan het soms helpen de app volledig af te sluiten en
opnieuw op te starten.

Op welke apparaten kan ik de digitale editie van Glamour lezen?

De digitale versie van Glamour is te vinden in de app 'Kiosk' van Apple, standaard is geïnstalleerd op alle iPads, iPads mini en iPhones waarop minimaal iOS versie 5.0 of hoger is geïnstalleerd.

Hoe zorg ik ervoor dat de magazines automatisch downloaden?

Ga op je iPad of iPhone naar 'Settings', druk op de 'Store' tab, en schuif de 'Automatic Downloads' knop op 'Aan'. Je zult een notificatie ontvangen zodra er een nieuwe editie beschikbaar is.

Wat kan ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?

Klik op wachtwoord vergeten op de registratiepagina, en volg de daar aangegeven instructies.

Ik ben abonnee en probeer mijn abonneenummer te registreren, maar krijg de melding 'E-mail adres is al in gebruik'.

Klik op wachtwoord vergeten op de registratiepagina, en volg de daar aangegeven instructies.

Kan ik als abonnee van Glamour gratis digitale edities downloaden op de iPad/iPhone?

Ja, dat kan! Download de gratis Glamour app in de App Store en volg de instructies die worden aangegeven.

Waar kan ik mijn abonneenummer terug vinden?

Je kunt het abonneenummer terugvinden op je bankafschrift, of op de adresdrager die wordt meegestuurd bij het magazine (zie afbeelding).

 

Ik wil een abonnement afsluiten

De digitale abonnementen zullen automatisch worden vernieuwd totdat de 'Auto Renewal' optie uit wordt gezet. Apple zal je een rekening sturen aan het begin van elke abonnementsperiode. Voor meer informatie hierover kun je HIER terecht.

Stopt mijn abonnement automatisch?

Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle abonnementen die je afsluit tot wederopzegging. Dit houdt in dat je abonnement automatisch verlengd wordt tenzij je zelf aangeeft dit niet meer te willen.

Als ik een digitaal abonnement afsluit, kan ik die dan omruilen voor een abonnement op het magazine op papier?

Het is voor ons administratief nog niet mogelijk verschillende abonnementen voor elkaar in te wisselen.

Ik heb een andere vraag of opmerking, hoe kan ik contact met jullie opnemen.

1. Voor technische problemen die niet hierboven staan beschreven, stuur een email naar Customer Supportonline@glamour.nl. Probeer daarin je probleem zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven, en antwoord te geven op de volgende vragen:
-    Welk apparaat van Apple gebruik je?
-    Welke versie van de app gebruik je?
-    Welk besturingssysteem gebruik je op jouw apparaat?
-    Waren er andere apps open toen je het probleem voor het eerst constateerde?
-    Hoe sterk is je internetverbinding?
2. Voor andere vragen over het magazine, abonnementen en bezorging, kijk hier.
3. Om contact op te nemen met onze salesafdeling, kijk hier.

Hoe kan ik mijn abonnement beëindigen?

Kijk op support.google.com/googleplay/answer/2583485. Daar staan de verschillende mogelijkheden beschreven om je abonnement te beëindigen.

Waar kan ik Glamour downloaden?

Ga op je tablet of in je browser naar Google Play. Navigeer naar Kiosk en zoek daar naar Glamour. Klik op de editie die je wilt downloaden. 

Ik heb een abonnement op Glamour. Hoe kan ik een digitale editie gratis downloaden?

- Download de Google Play store app. (Let op: inloggen kan alleen in de app en niet in de webbrowser.)
- Zoek in Kiosk van Google Play de editie van Glamour die je wilt downloaden en klik erop.
- Klik op abonneren en vervolgens op huidige abonnees

Als je al een account hebt, kun je hier inloggen. Heb je nog geen account? Registreer je dan om Glamour te kunnen downloaden. 

Ik heb nog geen account. Hoe kan ik er een aanmaken?

1. Klik op nog geen account? Registreer je hier. Je kunt ook op deze link klikken: https://webservice.genj.nl/glamour/user/register/google

2. Na het registreren ontvang je van ons een e-mail met link om  je registratie te bevestigen.

3. Na het inloggen zie je een bedrag staan van 0,00/maand. Klik hier op doorgaan. Er wordt dus niets in rekening gebracht.

4. Er verschijnt een scherm met betalingsopties. Het is een beetje mal, maar ondanks dat er niets wordt afgerekend, moet je hier een betalingsoptie kiezen. Google is bezig dit op te lossen. 

Ik heb een vraag, opmerking of probleem. Waar kan ik terecht?

Voor vragen over de Google Kiosk kun je zoeken in het Helpcentrum van Google Play: https://support.google.com/googleplay/answer/4519354?hl=nl

2. Staat je probleem niet beschreven in het Helpcentrum van Google Play? Stuur ons dan een mail via online@glamour.nl Probeer in je mail het probleem zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven. Vermeld in ieder geval:
-    Welk merk en type apparaat gebruik je?
-    Welk besturingssysteem gebruik je op jouw apparaat?
-    Waren er andere apps actief toen je het probleem voor het eerst constateerde?
-    Hoe sterk is je internetverbinding?
3. Voor vragen over het magazine, abonnementen en bezorging, kijk hier.
4. Om contact op te nemen met onze afdeling sales, kijk hier.


Shop


Menu
Ads for you!

Hi you!

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op Glamour.
Dit vinden wij jammer, want daardoor missen we inkomsten die we hard nodig hebben om jou
de meest awesome content te bieden? Merk dan onze site als 'veilig' aan en volg deze instructies.

Thanks a million!

Sluiten