Internet is lyrisch over Michelle Obama's gedurfde outfit

Mensen zijn totaal in extase, en dan vooral over haar thigh high boots!

michelle-obama
NBCGetty Images

Life's way too short to wear boring clothes. Dat was Michelle Obama's motto tijdens een van haar laatste boekbesprekingen. De voormalige first lady ging in gesprek met mede-modeliefhebber Sarah Jessica Parker. Voor Michelle de uitgelezen kans om haar inner fashion queen naar boven te halen.

Fasjunn
Michelle sprak afgelopen woensdag 19 december met SJP over haar onlangs gelanceerde autobiografie Becoming in het Barclays Center in New York. Met onderstaande outfit - gevalletje more is more - deed ze alle koppen draaien. In positieve zin, uiteraard.

Shine bright like a diamond
De 54-jarige Michelle droeg goudkleurige, glimmende, thigh high Balenciaga laarzen (prijskaartje: €3450). Om de statementschoenen af te toppen droeg ze een kanariegele wrap dress, ook van Balenciaga.

Dia DipasupilGetty Images
Dia DipasupilGetty Images

Fans waren in extase - vooral over haar schoenkeuze.

This content is imported from Twitter. You may be able to find the same content in another format, or you may be able to find more information, at their web site.
This content is imported from Twitter. You may be able to find the same content in another format, or you may be able to find more information, at their web site.
This content is imported from Twitter. You may be able to find the same content in another format, or you may be able to find more information, at their web site.

Laten we het hebben over fashion
Zoals we van de oud-presidentsvrouw gewend zijn, maakte ze niet alleen een statement met haar kleding, ook met haar woorden. Tijdens het event sprak ze met SJP over de designers die ze tijdens haar tijd in het Witte Huis. Daar werd een weloverwogen keuze in gemaakt, rekening houdend met veel factoren als diversiteit als het karakter van de designer.

Jong talent een kans geven
Tijdens de acht jaar als first lady werd Michelle van grote invloed in de modeindustrie. Als zij een jurk droeg, was 'ie binnen een paar uur uitverkocht. Iets waar ze over nadacht en rekening mee hield.

"Ik wist dat mijn kleding een statement maakte, daar was ik me bewust van," zegt ze. "Dus besloten we om dit platform te gebruiken om jonge nieuwe designers te promoten die normaal gesproken deze aandacht niet zouden krijgen. Op die manier konden we hun levens in positieve zin veranderen."

This content is imported from Instagram. You may be able to find the same content in another format, or you may be able to find more information, at their web site.

This content is created and maintained by a third party, and imported onto this page to help users provide their email addresses. You may be able to find more information about this and similar content at piano.io
Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Fashion