Levi's maakt belangrijke statement met nieuwe campagne

Kom voor jezelf op

Celebrity Sightings in New York City - June 29, 2017
Raymond HallGetty Images

Levi's is niet alleen bezig met denim jeans, T-shirts en spijkerjasjes. Het merk maakt zich ook hard voor de wereld. Dit keer met de nieuwe ijzersterke campagne Use Your Voice.

Inspireren
Het doel is om mensen te inspireren hun stem te vinden en te gebruiken om de wereld op een positieve manier te beïnvloeden. In de video voor de campagne, geregisseerd door de Ierse Aoife McArdl, zien we vier jongeren die voor zichzelf opkomen en hun stem gebruiken voor waar ze in geloven. Ook al is het niet de makkelijkste keuze.

Maak je sterk
Use Your Voice is het zevende deel van de Live In Levi's-campagne. Alle delen hebben een eigen, belangrijke boodschap. Maar naast deze campagne is het merk ook bezig met andere issues. "We zijn opgekomen voor het voorkomen van wapengeweld in de VS, we hebben vluchtelingen in Europa ondersteund en we hebben ons ingezet voor gelijke rechten van de LGBTQ+ gemeenschap. Als merk vieren we authentieke zelfexpressie en als organisatie proberen we dat te belichamen," vertelt Jennifer Sey, hoofd marketing.

Verandering
Levi's is niet het enige merk met sterke campagnes. Ook Nike kwam recent met een krachtig statement en liet ons kennismaken met de dansgroep Honeybeez. Daarmee laten ze zien dat ze geloven in de kracht van ieder mens en niet denken in hokjes.

Bij Glamour houden we ook niet van hokjes, en vinden we dat we allemaal wat liever voor elkaar mogen zijn. Daarom staat ons meinummer volledig in het teken van respect. Een nummer dat we samen hebben gemaakt met verschillende game changers.

Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Fashion