Nike maakt een statement met nieuwe paspoppen

Het merk van de statements is terug

nike-paspoppen
Caroline McCredieGetty Images

Nike staat al lang niet meer alleen bekend om de sportkleding en sneakers. Nee, ook de statements zijn nu een vast onderdeel van het merk. Dit keer gebruiken ze nieuwe paspoppen in verschillende maten.

Nike

In de grote Nike-store in de Londense winkelstraat Oxford Street is woensdag de nieuwe afdeling na weken van renovatie heropend. De nieuwe paspoppen in álle maten stelen de show. Hiermee laat Nike weer zien dat ze voor inclusiviteit staan. "De opnieuw ontworpen ruimte is een demonstratie van Nike's toewijding om de vrouwelijke atleet te inspireren en te dienen," vertelt Nike's Sarah Hannah. Dit is voor nu de enige winkel met de paspoppen, maar het merk wil het statement wereldwijd gaan uitbreiden

Kledingmerk
Nike is niet het eerste merk met realistische paspoppen. Missguided in Londen deed hetzelfde in 2016. Hier varieerden niet alleen de maten, maar had elke paspop andere vrouwelijke kenmerken; van sproeten tot striae.

Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Fashion