Daily Paper lanceert exclusieve unisex zonnebrilcollectie met Komono

Met deze bril trotseer je de zomerhitte in stijl

daily paper x komono zonnebrilcollectie
Ottilie Landmark

Net nu het warmer begint te worden lanceert het Amsterdamse streetwear label Daily Paper een bijzondere samenwerking met Belgisch brillenmerk Komono, waarmee je de aankomende zomerhitte in stijl trotseert. De labels lanceren hun eerste samenwerking ooit in de vorm van een unisex zonnebrilcollectie, die is geïnspireerd op het kenmerkende moderne design met Afrikaanse cultuur-invloeden van Daily Paper en Komono's expertise in innovatieve brillenontwerpen. De nieuwe collectie wordt bovendien gelanceerd middels een bijzondere campagne.

Het artikel gaat verder onder de video.

Ook zien: Streetstyle inspiratie met Dr. Martens

Daily Paper x Komono zonnebrilcollectie

De nieuwe unisex-brillen hebben een moderne doch tijdloze stijl en zijn verkrijgbaar in het zwart, een rode tint genaamd and Racing Red en een lichtbruine kleur die de titel Tortoise kreeg. De zonnebrillen zijn ontworpen in de vorm van een rechthoekig montuur in combinatie met ovale brilglazen. Opvallende details zijn de brede en geometrische brillenpootjes waarop een zilverkleurig Daily Paper-logo te zien is. Naast een opvallende look bieden de brillen tevens 100% UV-bescherming doormiddel van gepolariseerde glazen.

daily paper x komono collectie
Ottilie Landmark

Daily Paper co-founder Abderrahmane Trabsini stelt trots te zijn op deze eerste samenwerking tussen beide merken: "Deze samenwerking kwam heel natuurlijk tot stand door een reeds bestaande vriendschap en wederzijdse interesse in elkaars merk. We hebben eindelijk het juiste moment gevonden om samen iets te creëren, waar we de bijzondere esthetiek van Komono kunnen combineren met onze onderscheidende en gedurfde stijl."

This content is imported from Instagram. You may be able to find the same content in another format, or you may be able to find more information, at their web site.

Bijzondere campagne

Om de release van de brillensamenwerking te vieren, werd een bijzondere campagne geschoten door fotograaf Ottilie Landmark waar de ontwerpen op een futuristische manier in beeld zijn gebracht. Modellen Ottawa Kwami en Akon Changkou tonen de ontwerpen op kleurrijke en donkere beelden, waarin het moderne silhouet van de bril goed tot uiting komt. 'De visuals belichamen verfijning en moderne flair met een gedurfde twist,' zo stellen de merken in een persbericht. De collectie is vanaf vandaag verkrijgbaar in alle Komono en Daily Paper-winkels en webshops, en bij geselecteerde retailers.

daily paper x komono collectie
Ottilie Landmark
This content is created and maintained by a third party, and imported onto this page to help users provide their email addresses. You may be able to find more information about this and similar content at piano.io
Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Fashion