Daily Paper viert vaderschap met een bijzondere vader-zoon campagne

Want "niets is krachtiger dan de liefde van een vader voor hun kind"

daily paper campagne
Florian Joahn - Daily Paper

Op 21 juni is het Vaderdag, en Nederlands modemerk Daily Paper laat dat niet onopgemerkt aan zich voorbij gaan. Het modelabel creëert speciaal ter ere van deze dag een bijzondere en intieme campagne waarin de relatie tussen vader en zoon centraal staat en gevierd wordt.

Daily Paper vader-zoon campagne

Het Amsterdamse modelabel Daily Paper lanceert met de komst van hun gloednieuwe Lente/Zomer 2020 kindercollectie een bijzondere campagne, waar een inkijkje wordt gegeven in de intieme momenten die vaders delen met hun zoons. Want "niets is krachtiger dan de liefde van een vader voor hun kind," zo stelt het label. Voor de campagne is een bijzondere serie samengesteld bestaande uit verschillende portretten van vaders en hun zonen, met een onderliggende, krachtige boodschap.

daily paper campagne
Florian Joahn - Daily Paper
daily paper campagne
Florian Joahn - Daily Paper

Daily Paper staat bekend om hun inclusieve visie binnen de mode-industrie en lanceerden eerder al bijzondere campagnes waarin verhalen met een sterke boodschap worden gedeeld. Dat is ook nu niet anders: "Door ons platform te gebruiken als een stem voor positieve zwarte vertegenwoordiging, benadrukt en eert de campagne de realiteit die we in onze samenleving zien - de overgrote meerderheid van echtgenoten, broers, zonen en vriendjes die een succesvolle carrière als kunstenaar hebben en tegelijkertijd uitzonderlijke vaders zijn," aldus Daily Paper.

Het artikel gaat verder onder de video.

Ook zien: The Family Quiz met Ashlee Janelle & Ladonna Danso

Unisex kids-collectie

Britse artiesten Kida Kudz, Mark Maciver aka SliderCuts en Grooveguruu schitteren samen met hun zonen Enoch, Samuel, Makelo en Aroko op de campagnebeelden, geschoten door kunstenaar en fotograaf Florian Joahn, die tevens een bijzonder gedicht genaamd 'Oh Child' voor de campagne schreef. "Voor ons zijn deze mannen niet alleen onze vrienden en familie, maar staan ze symbool voor wat het vaderschap zou moeten zijn," aldus Daily Paper. De kinderen zijn de échte sterren van de campagne, waar ze te zien zijn in de nieuwe ontwerpen van de Daily Paper kids collectie - een unisex kledinglijn ontworpen voor kinderen van alle leeftijden. De nieuwe collectie is vanaf nu beschikbaar in de Daily Paper (online)winkels, en de Bijenkorf in Amsterdam.

daily paper campagne
Florian Joahn - Daily Paper

This content is created and maintained by a third party, and imported onto this page to help users provide their email addresses. You may be able to find more information about this and similar content at piano.io
Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Fashion