De massaal gewilde en immer uitverkochte Telfar it-bag kun je nu tóch bemachtigen

Zo bestel jij jouw exemplaar die favoriet is bij it-girls als Bella Hadid en Dua Lipa

bella hadid in new york met de telfar bag
GothamGetty Images

Elk modeseizoen zijn er verschillende tas-ontwerpen die het straatbeeld bepalen. Ook deze zomer zijn er meerdere it-bags die favoriet zijn onder modellen en streetstyle-sterren, maar er is één tas in het bijzonder die in het oog springt: de Telfar Shopping Bag. Gedragen door it-girls als Bella Hadid en Dua Lipa is het ontwerp getransformeerd tot een van de meest gewilde accessoires van het moment. De tas is zó populair dat hij constant uitverkocht is, maar daar komt nu verandering in door een speciaal online pre-order event waar jij (eindelijk) jouw exemplaar kunt bemachtigen.

Pre-order event Telfar Shopping Bag

De Telfar Shopping Bag ontwerp is gemaakt van imitatieleer en wordt gekenmerkt door het Telfar-logo dat is afgebeeld in reliëf op de voorkant. Ondanks zijn enorme huidige populariteit werd de tas voor het eerst geïntroduceerd in de Herfst/Winter 2014 collectie. De tas werd echter de afgelopen periode gewild dat het item viral ging en leidde tot een ware crash van de Telfar-site nadat alle tassen binnen enkele seconden waren uitverkocht.

This content is imported from Instagram. You may be able to find the same content in another format, or you may be able to find more information, at their web site.

Door de stijgende vraag en het geringe aanbod was het gevolg dat vele fans geen tas hebben kunnen bemachtigen. Daar wil Telfar nu verandering en brengen en lanceert een speciaal pre-order event zodat iédereen die de tas wil hem kan bestellen en zal ontvangen. Het Telfar Bag Security Program lanceert vandaag om 18:00 uur Nederlandse tijd, en is een 24-uurs online evenement waarmee iedereen die een Telfar-tas wil, in elk mogelijke kleur, elke grote en hoeveelheid kan reserveren, voor gegarandeerde levering tussen 15 december 2020 en 15 januari 2021.

This content is imported from Instagram. You may be able to find the same content in another format, or you may be able to find more information, at their web site.

Democratisch merk

Telfar stelt zelf dat hun doel is om iedereen de mogelijkheid te geven een tas te bestellen en ervoor te zorgen dat het merk toegankelijk blijft voor iedereen: "Voor ons is een hype en het creëren van schaarste niet belangrijk. Het hele punt van onze tas is toegankelijkheid en een vorm van gemeenschap. Maar als duizenden tassen per seconde worden verkocht, weten we niet eens hoeveel we er moeten maken," zo stelt het merk in hun statement op Instagram. "Telfar is een black-owned, non-gendered modebedrijf, opgericht in 2004. De Shopping Bag kwam voor het eerst uit in 2014 - wat betekent: onze tas is niet nieuw - de wereld is veranderd. Laten we verandering in gang blijven zetten."

This content is imported from Instagram. You may be able to find the same content in another format, or you may be able to find more information, at their web site.

Het zegt veel dat een merk dat zó populair is ervoor kiest om genoeg tassen te maken voor iedereen waardoor de exclusiviteit van haar product automatisch afneemt. Bovendien is de tas relatief betaalbaar (prijzen liggen tussen de 125 en 215 euro) waardoor het accessoire de gepaste titel Bushwick Birkin kreeg (afgeleid van de iconische Birkin Bag van Hermès, maar dan voor de stijlvolle maar minder vermogende mensen uit de trendy New Yorkse wijk in Brooklyn, Bushwick). De tas is inmiddels uitgegroeid tot een van de populairste van het jaar, maar staat tegelijk symbool voor een krachtig fashion statement van inclusiviteit.

This content is created and maintained by a third party, and imported onto this page to help users provide their email addresses. You may be able to find more information about this and similar content at piano.io
Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Fashion