H&M komt met een nieuw online merk dat zich voornamelijk richt op millennials: /Nyden. Wanneer het merk precies gelanceerd wordt, is nog niet bekend, maar begin 2018 staat in ieder geval vast.

H&M lanceert nieuw merk voor millennials: /Nyden

Na Monki, & Other Stories en Arket weer een nieuwe shopplek

Leef jij volgens het credo 'new year, new me'? Wat zoiets betekent als: 'wat betreft kleding, haar, nagels, werk, to do listen, etcetera, ga ik dit jaar écht alles bijhouden'. Dan hebben we goed nieuws zo aan het eind van 2017: in het nieuwe jaar heb je er een nieuw merk bij waar je kunt shoppen. 

Label voor twintigers
H&M komt met een nieuw online merk dat zich voornamelijk richt op millennials: /Nyden. Wanneer het merk precies gelanceerd wordt, is nog niet bekend, maar begin 2018 staat in ieder geval vast. Je kunt wel al een kijkje nemen op het gelijknmaige Instagram-account. De collecties zijn alleen online te koop (online shoppen is uiteraard wat veel millennials doen) en in speciale pop-up stores. 

Verschil
Het verschil met H&M? /Nyden gaat zich minder focussen op 'fast fashion' en wil zich vooral richten op betaalbare luxe-items. De prijzen zullen dan ook iets hoger liggen dan bij H&M. 

Influencers gaan een grote rol spelen bij de collecties. De eerste namen waarmee het merk gaat samenwerken zijn tattoo-artist Doctor Woo en de Zweedse actrice Noomi Rapace

H&M gaat lekker
Eerder dit jaar openede H&M ook al een nieuw en iets prijziger merk dan Hennes: Arket. De collectie bevat vooral hoge kwaliteit basic kleding in neutrale kleuren voor vrouwen, mannen en kinderen. Andere brands van H&M zijn Monki, Cheap Monday en & Other Stories. 

Menu
Ads for you!

Hi you!

We zien dat je een adblocker gebruikt, die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op Glamour.
Dit vinden wij jammer, want daardoor missen we inkomsten die we hard nodig hebben om jou
de meest awesome content te bieden. Wil je ons helpen? Merk dan onze site als 'veilig' aan en volg deze instructies.

Dankjewel! X Glamour!

Sluiten