Denimmerk Miss Sixty is terug! Het label strikt Candice Swanepoel voor hun 2017 campagne

SHOPPING

Denimmerk Miss Sixty is terug!

Warning: nee, dit is geen advertorial. Dit is een overenthousiaste redacteur die een flashback beleeft naar haar jongere jaren. 

Miss Sixty
Zeg je Miss Sixty, dan zeg je lange middelbare school gangen, Eastpacks (in mijn jaar die met roosjes) en de strijd om het populairste meisje van de klas te zijn. Ik kan hem nog uittekenen, mijn Miss Sixty-spijkerbroek. Ijsblauw met wijd uitlopende pijpen en een gekleurd stiksels. 

Waar was het?
Het Italiaanse merk was voor mij weer in de vergetelheid geraakt. Een snelle blik op Wikipedia verklaart deze gebeurtenis. Het merk sloot in 2008 haar deuren, om in 2014 weer langzaam op te krabbelen en nu in mijn digitale mailbox te belanden.  

Candice Swanepoel
Het denimmerk lanceert de Autumn 2017 campagne, met pretty face Candice Swanepoel voor de lens van Terry Richardson. Het model showt de kleding zowel in Europa als in New York, en overal gloeit het rode, zwoele licht van de zon. 

Campagnebeelden
De collectie laat in vier beelden een hele andere stijl zien. Denk aan een denim jeans en demim jack met bloemenprint, een camelkleurige rok tot over de knie en een suède trui met camouflage-print. Bekijk hieronder de beelden.

TOP
Menu
Ads for you!

Hi you!

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op Glamour.
Dit vinden wij jammer, want daardoor missen we inkomsten die we hard nodig hebben om jou
de meest awesome content te bieden? Merk dan onze site als 'veilig' aan en volg deze instructies.

Thanks a million!

Sluiten