De personal trainer van Selena Gomez vertelt over de gezonde levensstijl van de zangeres.

SHOPPING

Selena Gomez's trainer vertelt hoe Selana lean en fit blijft

7 gouden regels, waaronder: geen dieet!


Selena Gomez is one busy bee die haar weken vult met zang, dans, optredens, opnamens, interviews, shoots, trainingen... en dan hebben we het nog niet over de periodes waarin ze op tournee is. 

Personal trainer
De zangeres heeft dan ook een personal trainer aan haar zij, die haar fit en lean houdt. Aan Harper's Bazaar vertelde deze Amy Rosoff Davis haar gouden regels voor een getraind lichaam.

1. Geen dieet
''Geen enkele soort van voeding is 'verboden'. Selena komt Texas en houdt van de Tex-Mex keuken en fast food. Ik geloof in 'gematigdheid', dus af en toe moet een pizza of dikke burger kunnen. Verder geloof ik in zo veel mogelijk whole foods. Dus ja, Selena eet wel veel vaker volledige groenten in plaats van wat paprika op een pizza.'' 

2. Voorbeeld-maaltijden
Ontbijt: Een ontbijt burrito met ei, avocado en wat chorizo. Of Griekse yoghurt met wat granola en fruit.
Lunch: Een gevulde salade met kip of kalkoen, avocado en bonen. Als dressen rode wijnazijn, olijfolie, Dijon mosterd en citroensap. 
Diner: In Aziatische stijl gemarineerde groente, bijvoorbeeld komkommer, over rijst met teriyaki saus. Of sushi!

3. Niet wegen
''Ik geloof niet in 'gezondheid meten' door een cijfer op de weegschaal. Ik denk niet dat dat goed voor mensen is. Ik zie Selena veel, dus ik houd haar lichaam in de gaten. Als mensen gezonder eten en meer bewegen, ga je dat zien aan een lichaam.''

4. Wissel workouts af
'Laat sport niet saai worden (of je moet het geweldig vinden om drie keer in de week hetzelfde sportklasje te volgen). Selena doet pilates, we hiken veel door de natuur, en ze volgt verschillende soorten yogaklasjes.'



5. Stretch, stretch, stretch
Voor een mooiere houding, diepere ademhaling en meer rust en balans. 


6. En water, water, water
'Ik duw altijd mensen flesjes water in hun handen, dus ook bij Selena. Een gehydrateert lichaam is gezonder en dat zie je direct. 

7. Houd een gezond lichaamsbeeld vast 
Hier komt die gematigdheid ook weer terug. Een gezonde lichaam en geest krijgen de meeste mensen door balans te houden. Gezond eten en sporten is belangrijk voor een lichaam waarin je je goed voelt, maar gezond eten en sporten moet geen doel an sich worden. Selana is hier een goed voorbeeld van. Haar trainer sleept haar ook geregeld mee naar mooie gebieden om daar te wandelen, bewust genieten én goed voor je lichaam zorgen is haar advies. 




TOP
Menu
Ads for you!

Hi you!

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op Glamour.
Dit vinden wij jammer, want daardoor missen we inkomsten die we hard nodig hebben om jou
de meest awesome content te bieden? Merk dan onze site als 'veilig' aan en volg deze instructies.

Thanks a million!

Sluiten