Letterbakvormpjes van Albert Heijn zorgen voor schunnige verwarring

Albert Heijns reactie is weer geniaal

image
Albert Heijn

Geef grote bedrijven een social media account, doe er een paar briljante medewerkers van de digitale klantenservice bij, en je dag is gemaakt. Vooral als die medewerkers antwoord geven op ietwat schunnige vragen.

Spaaracties
Voor degenen die het gemist hebben; er is weer een nieuwe spaaractie gaande bij Albert Heijn. Na de tupperware bakjes, glazen en moestuintjes kun je nu letterbakvormpjes in alle letters van het alfabet sparen.

Advertentie - Lees hieronder verder

Da's lullig
Een goed idee, alleen in de uitvoering gaat het soms mis, zo blijkt uit Maartens vraag aan de supermarktketen op Facebook. Maarten was, romantisch als hij is, koekjes aan het bakken voor zijn vrouw. In de uitvoering stuitte hij alleen op een probleem.

De letter Y blijkt, eenmaal uit de oven, qua vorm verdacht veel weg te hebben van het mannelijke geslachtsdeel. Hij vraagt om advies:

"Hi Albert Heijn! Recentelijk heb ik van jullie hele mooie koekenbakkersvormen ontvangen. Voor mijn vrouw lekkere koekjes gemaakt, en ik had van de letter 'Y' (wat het denk ik moest zijn) meerdere vormen. Mijn vrouw was redelijk verrast toen ze de oven openmaakte. Kunnen jullie verklaren of dit zo hoort te zijn? Het lijkt niet echt op een 'Y'. Of is hier iemand nou echt de koekenbakker?"

Albert Heijn zou de Albert Heijn niet zijn als ze een woordkunstenaar loslaten om op een briljant antwoord te broeden. Dat briljante antwoord kwam er. Job van de klantenservice, props voor jou:

FacebookAlbert Heijn

Wij zijn niet de enigen die hierom grinniken. Mensen vermaken zich kostelijk door op Job te reageren, want ook op Jobs naam zijn schunnige inhakers te bedenken. Daar had Rosanne dan weer een passend antwoord op:

Advertentie - Lees hieronder verder
FacebookAlbert Heijn
Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Feel Good