Het is weer zover: Bol.com bedenkt een gewaagde, maar geniale campagne en Coolblue doet er nog een vermakelijk schepje bovenop met hun inhaker. Of nou ja, VK Magazine, uit naam van Coolblue.

VK Magazine haakt geniaal in op briljante advertentie van Bol.com

Hahahaha

Met de komst van social media kunnen we makkelijk onze dagen vullen met het lezen van de meest briljante reacties van merken als KLM, HEMA, Bol.com en Coolblue. De ene na de andere hilarische inhaker wordt het internet op geslingerd, tot groot genoegen van ons. De nieuwe campagne van Bol.com hoort perfect in dat rijtje thuis. 

Wie komt het eerst?
Het begint met deze briljante advertentie van Bol.com om een vibrator aan de man te brengen:

#Samedaydelivery
Hoe gewaagd en briljant deze campagne al niet is, doet VK Magazine er een schepje bovenop. VK heeft de digitale stoute schoenen aangetrokken en uit naam van Coolblue een geniale inhaker gemaakt: 
Hahaha
Twitteraar Lara Steenvoorden bracht VK Magazine op het idee om zich voor even als Coolbue voor te doen. De site lag er blijkbaar uit en dus hadden ze 'tijd over' om photoshop in te duiken. Genoeg inspiratie daar op de redactie, ze maakten er nog een:
Reacties
Dit zorgt op zich natuurlijk al voor genoeg vermaak, maar dan heb je de antwoorden van de goedgebekte klantenservice van Bol.com op de Facebookreacties nog niet gezien. De ene woordgrap na de andere vliegt je om de oren.

Menu
Ads for you!

Hi you!

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op Glamour.
Dit vinden wij jammer, want daardoor missen we inkomsten die we hard nodig hebben om jou
de meest awesome content te bieden? Merk dan onze site als 'veilig' aan en volg deze instructies.

Thanks a million!

Sluiten