Vijftien minuten van je tijd, drie dagen in de week, dat is niet veel. Toch kun je volgens trainer Dolvett Quince een mooi resultaat boeken, als je deze tijd investeert in zijn 30-1 work-out. Zo werkt het.

SHOPPING

Met deze work-out van 15 minuten ben je in drie weken fitter en strakker


Vijftien minuten van je tijd, drie dagen in de week, dat is niet veel. Toch kun je volgens trainer Dolvett Quince een mooi resultaat boeken, als je deze korte tijd investeert in zijn 30-1 work-out. De Amerikaan Quince is trainer bij het tv-programma The Biggest Loser, hij weet dus hoe je mensen fitter en strakker krijgt, helemaal als je van ver moet komen. De methode werkt als volgt. Quince's workout van 15 minuten bestaat uit 5 verschillende oefeningen, zie de afbeelding boven dit artikel. Deze oefeningen kun je thuis doen en je hebt er niets extra's voor nodig, alleen een stoel of traptrede. Een oefening doe je 30 keer en daarna rust je 1 minuut uit, en ga je door naar de volgende oefening. De volgende oefening doe je ook 30 keer en je wacht weer een minuut. En zo werk je de vijf oefeningen af. 

Geen idee wat bijvoorbeeld een burpee is? Bekijk dan de video's hieronder waarin de vijf verschillende oefeningen worden uitgelegd. Zó, kleren uit, sportbroek aan en gaan; dartel jij over een dikke maand vrolijk en fit rond in je kerst-pakkie. Want dat is wat Quince met zijn methode beloofd: na drie weken voel je al resultaat. 

 

 


TOP
Menu
Ads for you!

Hi you!

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op Glamour.
Dit vinden wij jammer, want daardoor missen we inkomsten die we hard nodig hebben om jou
de meest awesome content te bieden? Merk dan onze site als 'veilig' aan en volg deze instructies.

Thanks a million!

Sluiten