"Ook moe van het daten met jongetjes?" - een citaat van de website - dan weet je waar je vanaf heden moet wezen: op Rich Meet Beautiful.

Een sugardaddy aan de haak slaan? Check de nieuwe datingsite Rich Meet Beautiful

De digitale variant van The Bachelor


Neerlands eerste datingsite voor sugardaddy's en sugarbaby's is een feit. "Ook moe van het daten met jongetjes?" - een citaat van de website - dan weet je waar je vanaf heden moet wezen: op Rich Meet Beautiful. En deze manier van daten blijkt verrassend populair.

De sitenaam laat niets aan de verbeelding over. Richtmeetbeautiful.com is een digitale ontmoetingsplaats waar ervaren, succesvolle en financieel stabiele mannen in contact kunnen komen met mooie, jonge vrouwen. 

The Bachelor
Het klinkt als de digitale variant van tv-programma The Bachelor dat binnenkort weer op televisie verschijnt. Maar dan zonder pottenkijkers. En: The Bachelor is een begeerde vrijgezel met goede baan, maar niet per se een sugar daddy. Nog een verschil: bij The Bachelor weet je vooraf niet welke man de programma-makers selecteren en met wie je dus gaat daten. Op RichMeetBeautiful scroll je op je dooie gemakje door het aanbod aan sugardaddy's. 

Jetset leven
De site belooft dat deze Sugar Daddy's allemaal gevestigde mannen zijn die bereid zijn je onder hun vleugels te nemen: "Ervaar fijne etentjes en leer over opera en kunst." 

Trend
Richmeetbeautiful.com maakt deel uit van een wereldwijde lancering in 33 landen. Volgens de oprichter en CEO van Victoria Milan - een datingsite om een affaire te beginnen - is een relatie tussen een sugardaddy en een sugarbaby een groeiende trend. "Ons onderzoek vertelt dat de trend uiterst snel zal groeien. Ik verwacht om 100.000 Nederlandse leden te hebben tegen het eind van 2018, met een gelijke verdeling tussen mannen en vrouwen."

Aanmeldingen in overvloed
Wat de trend betreft heeft de CEO het zeker bij het juiste eind. Binnen een week heeft de site al 6000 aanmeldingen en daarvan is 71 procent student. "We wisten dat deze manier van daten erg populair is geworden omwille van zijn klassieke methode – rijke, ervaren mannen en mooie, jonge vrouwen. Het is een controversiële combinatie maar evenzeer een universele. Maar ik ben verbaasd over het hoge aantal aanmeldingen na slechts één week”, zegt de CEO. 

Hij vertelt verder. “6000 mensen hebben zich al aangemeld in één week tijd, wat op zich al een groot succes is. Maar dat 71 procent hiervan jonge vrouwelijke studenten zijn, is zelfs voor mij verbazingwekkend. Anderzijds is het een teken dat dit de manier van daten is in 2017.”

Menu
Ads for you!

Hi you!

We zien dat je een adblocker gebruikt, die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op Glamour.
Dit vinden wij jammer, want daardoor missen we inkomsten die we hard nodig hebben om jou
de meest awesome content te bieden. Wil je ons helpen? Merk dan onze site als 'veilig' aan en volg deze instructies.

Dankjewel! X Glamour!

Sluiten