NA-KD's eerste winkel in Europa opent haar deuren in Amstelveen

Leuk voor jou, minder leuk voor je portemonne

Advertentie - Lees hieronder verder

Een van Europa’s snelst groeiende bedrijven, het Scandinavische modemerk NA-KD, opent haar eerste flagshipstore in Europa. De eerste winkel zal zich bevinden op Nederlandse bodem, te weten in Amstelveen. Op 14 september opent de winkel haar deuren, waarbij NA-KD's eerste fashionlijn ook meteen wordt gelanceerd.

Veel keus
De flagship-store zal 70 vierkante meter groot zijn en is gevestigd aan het Rembrandthof, in het nieuwste gedeelte van het winkelcentrum van Amstelveen.

Stadcentrum in Amstelveen
De winkel zal worden geopend door mode-ondernemer Penny Jane Ros, zij wordt de eigenaar van de fysieke winkel. Naast het franchisen van het NA-KD-merk, lanceert Penny Jane onder haar oorspronkelijke bedrijfsnaam RSMD ook een webshop. Hier worden naast NA-KD ook andere kledingmerken verkocht. Ook NA-KD's nieuwe fashionlijn is via de webshop verkrijgbaar.

Verwachtingen merk
Over wat men kan verwachten van het merk zegt Penny Jane Ros het volgende: "NA-KD volgt de trends op de voet en gaat voor collecties regelmatig samenwerkingen aan met influencers. Het merk richt zich op jonge vrouwen tussen de 17 en 35 jaar. De prijzen van kledingstukken zullen variëren tussen de €20 en €80."

De winkel zal vanaf 14 september 2018 geopend zijn.

Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Wil je weten