making-moves-in-music-win-optreden-mysteryland
Bumble

Who run the world? Girls in ieder geval niet, als het om de muziekindustrie gaat. Geloof je ons niet? Hier wat feiten op een rij: in de muziekindustrie krijgen mannen gemiddeld 46 procent (!) meer betaald dan vrouwen. En dit jaar bestond slechts 19 procent van de line-ups op grote festivals uit vrouwelijke artiesten.

Bumble
wil daar verandering in brengen. De female first social netwerkapp bundelt de krachten met The Media Nanny, ID&T en Astralwerks om genderongelijkheid binnen de dancescene tegen te gaan. Dit is vooral goed nieuws voor vrouwelijke dj’s, die door deze actie hun doorbraak kunnen winnen.

Bust a move
In de nieuwe campagne Making Moves in Music wordt een eerste stap naar gendergelijkheid gezet. Vanaf 3 december opent een competitie voor vrouwelijke dj’s. Tijdens deze once-in-a-lifetime ervaring krijgen de artiesten de kans om samen te werken met top experts uit de muziekindustrie én het gerenommeerd muzieklabel Astralwerks.

Wat te winnen?
De prijzen voor de winnaar? Die worden geregeld door ID&T (de organisator van de grootste elektronische muziekfestivals ter wereld) en Astralwerks (de label van artiesten als Marshmello, Illenium en Jonas Blue).

De winnende dj mag in 2019 tussen een vijfsterren line-up optreden op Mysteryland én wordt professioneel begeleid door het gehele team van elektronisch muzieklabel Astralwerks. Oftewel: dit is de kans voor beginnende dj’s om door te breken in de muziekindustrie.

Meedoen
Ben je een vrouwelijke dj of producer en wil je kans maken? Vanaf 3 december kun je je aanmelden via de Bumble-app. Meer informatie vind je op deze site en op de Instagram-pagina van Bumble Netherlands. De competitie loopt tot 31 december 2018. Zien we je op Mysteryland 2019?

Advertentie - Lees hieronder verder
Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Wil je weten