Zien! Een peuter is het gezicht van de nieuwe Louis Vuitton-campagne

De eerste campagne van Virgil Abloh, waarmee hij meteen hoge ogen gooit

louis-vuitton
Christian VierigGetty Images

Sinds maart 2018 heeft Virgil Abloh de leiding over Louis Vuittons mannencollectie. Sindsdien gooit de nieuwe artistiek directeur van het Franse modehuis het roer flink om.

Voor zijn eerste campagne, de lente/zomer collectie van 2019, gooit de 38-jarige designer al hoge ogen. Dit keer geen traditionele modellen die centraal staan, maar kinderen van verschillende leeftijden.

Open minded
De campagne draagt de naam Boyhood en wordt gepresenteerd in drie verschillende fasen. Dat is met een reden. Abloh wil de weerspiegeling van de verschillende ontwikkelings- en opvoedingsfasen van een jonge man symboliseren. De campagne laat de de puurheid van de kindertijd zien, los van vastgestelde opvattingen over geslacht, kleur en geloof.

Om de verschillende fasen te laten zien, koos Abloh voor verschillende jonge modellen, onder wie de 3-jarige Alieyth, de 7-jarige Leo James Davis en de 16-jarige Luke Prael. De campagne zal in drie fasen worden onthuld, van januari tot maart 2019. Hieronder zie je de eerste fase: Infancy, Childhood and Adolescence. De tweede is The Painter's Studio en de derde School Teens.

Stock photography, Kung fu,
Louis Vuitton
Sky, Meteorological phenomenon, Fun, Photography, Stock photography, Cloud, Cg artwork, Rainbow,
Louis Vuitton
People in nature, Sky, Cloud, Mountain, Hill, Happy, Grassland, Fun, Outerwear, Landscape,
Louis Vuitton

This content is created and maintained by a third party, and imported onto this page to help users provide their email addresses. You may be able to find more information about this and similar content at piano.io
Advertentie - Lees hieronder verder
Meer van Wil je weten